Την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025, στο Εργαστηριακό Κέντρο, πραγματοποιήθηκε δράση αφιερωμένη στην Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού από τις μαθήτριες της ειδικότητας «Βοηθός Ακτινολογικών Εργαστηρίων». Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας, ενημερώθηκαν για τον καρκίνο του μαστού, τη σημασία της πρόληψης και τον ρόλο της μαστογραφίας, που αποτελεί κεντρικό μέρος της επιστημονικής τους εκπαίδευσης. Στους χώρους του Εργαστηριακού Κέντρου, δημιούργησαν ψηφιακή αφίσα και ροζ κορδελάκια, τα οποία προσέφεραν στις καθηγήτριες, στις εργαζόμενες και στους μαθητές του τομέα, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα ευαισθητοποίησης.



